Príbehy slovenských „Superbrands“ v knižnej podobe
Galéria(2)

Príbehy slovenských „Superbrands“ v knižnej podobe

Organizácia Superbrands predstavila v Bratislave dňa 19. októbra prvú slovenskú knihu Superbrands, ktorá predstavuje víťazov prvého ročníka programu Superznačiek na Slovensku. Na slávnostnom večeri sa zišli predstavitelia tridsiatich šiestich víťazných značiek, osobnosti zo sveta marketingu a reklamy, ktorí sa na programe podieľali a tiež participovali na príprave publikácie.

Spoločnosť Bramac – strešné systémy, spol. s r. o., bola ako jediná spoločnosť zo stavebného trhu ocenená a následne zaradená do publikácie. „Teší nás, že Bramac, ktorý pôsobí a podniká medzinárodne, má povesť rešpektovanej a kvalitnej značky aj na Slovensku. Každá Superznačka je príkladom úspechu vo svojom odbore. Je to ocenenie za jej dosiahnutý imidž, ako aj obchodné výsledky,“ hovorí Ing. Marcel Modranský, vedúci oddelenia marketingu spoločnosti Bramac.

Cieľom organizácie Superbrands je rozvíjať oblasť brandingu, vyzdvihovať výnimočné značky a ďalej ich zviditeľňovať. Program Superbrands funguje v súčasnosti už vo viac ako päťdesiatich krajinách sveta. V každej krajine je zostavená dobrovoľná nezávislá porota odborníkov – Rada Superbrands, ktorá hodnotí domáce i nadnárodné značky z hľadiska ich postavenia a významu na domácom trhu. Na Slovensku sa uskutočnil prvý ročník tohto programu. Z pôvodného zoznamu pozostávajúceho z viac ako tisícdvesto značiek aktívnych na slovenskom trhu boli tie najlepšie zvolené Radou Superbrands za „Superznačky“.

(Bramac)