Dvadsať rokov s JAGOU

dvadsat rokov sjagou

Je 20 rokov veľa alebo málo? Ako pre koho, ale dobrodružstvá života sú doširoka otvorené. Platí to aj pre vydavateľstvo JAGA, ktoré oslavuje 20 rokov existencie. V piatok 15. novembra si to pripomenulo v bratislavskom Štúdiu L&S so svojimi obchodnými partnermi i spolupracovníkmi na tradičnom JAGA večere.

Vydavateľstvo JAGA teda dospelo. Je skúsenejšie, vyzretejšie, ale aj odolnejšie proti vonkajším turbulenciám, čo potvrdili aj uplynulé roky. Zvyčajne dostávali prívlastok krízové, ale tie boli príležitosťou, ktorá sa neodmieta. Je to výzva, čo provokuje, ale aj inšpiruje. A platí to aj v prípade stavebníctva, hoci jeho zákonitosti sú možno trochu náročnejšie, ale neustále príťažlivé. Vydavateľstvo JAGA má svoj stabilizovaný okruh čitateľov a fanúšikov, ale dopredu ho stále vedie dynamika, ktorou sa snaží prekonávať to minulé. Ako to potvrdil Matej Šišolák pri svojej prezentácii, väčšina produktov získala nový „facelift“ v podobe moderného dizajnu, ktorý ešte viac určil charakter jednotlivých magazínov a zároveň zdôraznil ich atraktivitu.

„Nepatríme k tým najlacnejším, ale vždy ponúkneme férovosť, kvalitu a širokú paletu produktov, ale najmä najlepší pomer medzi cenou a výkonom,“ povedal vo svojom príhovore konateľ spoločnosti Peter Halász, čím definoval aj 20-ročné pôsobenie JAGY. Vydavateľstvu vždy záleží najmä na výsledkoch, ale vždy so zreteľom na širší prínos. Partnerské, rovnocenné a korektné vzťahy sú prvoradé, ale aj tie treba stále inšpirovať. Český herec Jan Werich raz povedal, že „človek má robiť to, čo vie, čo potrebuje k šťastiu“. Posolstvo 20-ročnej JAGY je pri uskutočňovaní tejto myšlienky zreteľné. Pokračovať v tom, čo vie, a napĺňať to, čo ľudia potrebujú, ale aj o čom snívajú.

Ľudovít Petránsky
FOTO: Dano Veselský