Čo robia Európania v kúpeľni a na WC?

Pre ľudí z celej Európy je hygiena a svieži pocit čistoty jednou z najdôležitejších vecí. Spoločnosť Geberit vyspovedala 18 000 respondentov v deviatich krajinách, aby sa o tejto téme dozvedela viac.

Ľudia majú tendenciu investovať do svojej osobnej hygieny viac ako pol hodinu denne.
Ľudia majú tendenciu investovať do svojej osobnej hygieny viac ako pol hodinu denne. | Zdroj: Geberit

Koľko času venujeme osobnej hygiene? V priemere 37 minút denne. Najrýchlejší sú Fíni, naopak Taliani a Španieli hygiene venujú približne 45 minút denne. Väčšina respondentov sa zhodla, že je pre nich dôležité cítiť sa čisto od hlavy po päty vrátane intímnej oblasti.

Napriek tomu až 40 % respondentov uviedlo, že po návšteve toalety nemá pocit dokonalej čistoty.

Čistota v intímnej oblasti ide ruka v ruke s pocitom osobnej hygieny; aj napriek tomu však polovica respondentov stále nachádza škvrny na svojej spodnej bielizni.
Čistota v intímnej oblasti ide ruka v ruke s pocitom osobnej hygieny; aj napriek tomu však polovica respondentov stále nachádza škvrny na svojej spodnej bielizni. | Zdroj: Geberit

Každý tretí respondent pre lepší pocit používa vlhčený toaletný papier. 80 % ľudí verí, že očista vodou je lepšia a účastníci výskumu sa zhodli na tom, že sprchovacie WC napomáhajú väčšiemu pocitu hygieny a čistoty.

Zaujímavosťou je, že sprchovacie WC kupujú najmä ľudia, ktorí ho už predtým vyskúšali. Inými slovami, keď už raz jeho výhody pocítili na vlastnej koži, nechcú sa ich vzdať.

Sprchovacie WC sa tešia mimoriadnej obľube a pokiaľ ide o očistu vodou, v Európe sú jednoznačnou jednotkou na trhu.
Sprchovacie WC sa tešia mimoriadnej obľube a pokiaľ ide o očistu vodou, v Európe sú jednoznačnou jednotkou na trhu. | Zdroj: Geberit

Viac zaujímavostí z prieskumu o hygiene nájdete na: https://www.geberit-aquaclean.sk/landing-pages/hygiene-study/

Zdroj: PR článok Geberit Slovensko s.r.o.