image 71319 25 v1

Nový časopis na trhu – Urob si sám Záhrada

Vydavateľstvo JAGA, vydavateľ periodickej tlače a prevádzkovateľ internetových portálov z oblasti stavebníctva, architektúry, bývania a hoby, rozširuje portfólio svojich produktov o nový titul Urob si sám Záhrada.

Časopis vychádza pod hlavičkou obľúbeného mesačníka pre domácich majstrov Urob si sám a orientuje sa predovšetkým na záhradkárov a milovníkov rastlín. V každom čísle ponúkne množstvo cenných nápadov a rád, ako sa postarať o exteriérovú a interiérovú zeleň, ako aj úžitkovú záhradu, ako si poradiť s výberom záhradného náradia či záhradnej techniky a ďalšími prácami, ktoré so záhradou a pobytom v nej úzko súvisia. Chýbať nebudú detailné fotopostupy, ktoré čitateľom vysvetlia, ako si poradiť nielen s výsadbou konkrétnych rastlinných druhov, ale napríklad aj s rekonštrukciou terasy a ďalšími stavebnými prácami. Súčasťou periodika budú aj témy venujúce sa chovateľstvu a starostlivosti o úžitkové zvieratá.  

Časopis Urob si sám Záhrada sa vydavateľstvo JAGA rozhodlo vydávať po veľkom záujme čitateľov o špeciálne záhradné vydanie časopisu Urob si sám, ktoré vyšlo na jar 2014.   

Šéfredaktorom časopisu Urob si sám Záhrada je Martin Čurda. Redaktormi sú Daniel Košťál a Milan Gigel. Do každého čísla budú svojimi textami prispievať aj fundovaní odborníci – pestovatelia či záhradní architekti.
 
Nový časopis pre záhradkárov bude vychádzať na 64 stranách osemkrát ročne v náklade 30 000 kusov. Cena jedného výtlačku je 1,59 €. Prvé číslo vyšlo 10. februára 2015.   

Časopis je štandardným spôsobom distribuovaný do novinových stánkov, predajní periodickej tlače, obchodných reťazcov, iných špecializovaných predajní a na čerpacie stanice.

Uvedenie nového periodika na trh je podporené reklamnou kampaňou v rádiách, printoch a televízii, na webe, ako aj formou outdoor reklamy.

Zuzana Koporcová
marketing