Slnečnice Market – lokálny Trch

image 100477 25 v1

Farmárske výrobky, sezónna zelenina či ovocie, lokálne kaviarne aj známe bistrá sú od polovice apríla dostupné návštevníkom nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre pribudla farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú súčasťou projektu Trch. aj lokálne gastroprevádzky, napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0.

Centrum Slnečnice Market so spádovou oblasťou vyše 115-tisíc obyvateľov je súčasťou novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice, projektu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP. Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 m2 s tradičnými značkami otvoril developer v novembri minulého roka. Názov tržnice je Trch. – foneticky prepísané H na CH symbolizuje „chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť: všetko je také, ako to vidíte a cítite – skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť. V sobotu 26. mája 2018 sa uskutoční celodenné podujatie so širokou škálou otvorených prevádzok pri bohatom programe.

ZDROJ: CRESCO GROUP