Heluz sa spojil s BMWi s cieľom podporiť inovatívne technológie

Heluz sa spojil s BMWi s cieľom podporiť inovatívne technológie

Český výrobca tehál Heluz v minulom roku uviedol na trh akustickú tehlu HELUZ AKU KOMPAKT 21 brúsená. Do kampane „Miesto hluku miesto“ sa teraz zapojila aj firma BMWi s elektromobilom BMW i3.

Vďaka spolupráci Heluz a BMWi sa širšia verejnosť môže zoznámiť s inovatívnymi materiálmi a technológiami, ktoré majú vo staviteľstve aj automobilovom priemysle budúcnosť. V rámci kampane budú prebiehať prednášky, súťaž aj podujatia pre verejnosť, na ktorých sa pred účastníkmi predvedie aj elektromobil BMW i3.

Cieľom kampaneje zvýšiť povedomie o benefitoch akustickej tehly HELUZ AKU KOMPAKT 21 brúsená. Tá vďaka svojej unikátnej konštrukcii šetrí miesto a zároveň zaisťuje zvukovú nepriepustnosť do 56 dB. Na rozdiel od iných tehál je táto tehla užšia a vybavená špeciálnym jadrom na pohltenie hluku. Ticho, komfort a úspora je zároveň i spojením medzi ňou a elektromobilom BMW i3. Ten je symbolom novej éry mobility, ktorá má zamerať na udržateľný rozvoj, ktorý poskytuje maximálny komfort a skvelé služby.

Slovami marketingovej manažérky HELUZ Andrey Stejskalovej: „Aj keď to môže byť na prvý pohľad prekvapujúce – elektrické BMWi3 aj kompozitná AKU KOMPAKT 21 brúsená ponúkajú každý vo svojom odbore rovnaké benefity – menej hluku a viac miesta pri rešpektovaní ekologickej udržateľnosti a ohľaduplnosti voči okoliu.“

Komentáre