Príspevok sa venuje výsledkom geotechnického a hydrogeologického monitoringu počas projektovej prípravy a realizácie tunela Milochov. Je zameraný na technické riešenie zabezpečenia svahov východného portálu a ich interakciu s okolitým horninovým prostredím.
Tunel Milochov spolu s tunelom Diel a mostom cez vodnú nádrž Nosice skracuje modernizovaný úsek Púchov - Považská Teplá z devätnástich na šestnásť kilometrov.
Cestné komunikácie predstavujú dôležitú súčasť našej infraštruktúry. Vykonané kontroly a následné analýzy však ukazujú, že v súčasnosti je veľké percento z nich poškodených a vyžaduje si sanačné práce.
Južný portál tunela Bikoš sa nachádza v km 1,6705 rýchlostnej cesty R4 Prešov – severný obchvat. Táto komunikácia je súčasťou severojužného dopravného prepojenia rýchlostnou cestou R4 v úseku štátna hranica SR/PR – Vyšný Komárnik – …
Portály sú v prípade železničných tunelov nevyhnutnou súčasťou stavebného diela. Majú architektonickú, statickú a obslužnú funkciu tunelovej stavby a sú výzvou pre odbornosť projektanta a schopnosti realizačnej firmy.
Nedostatočné prepojenie teórie a praxe sa prejavilo aj pri obnove osvetlenia v krátkom tuneli Stratená. Predmetnej tematike už bolo venovaných niekoľko článkov v odborných časopisoch v štádiu obstarávania, ale aj v štádiu riešenia projektu s …
Budovanie cestnej infraštruktúry na Slovensku je kolektívnym dielom so spoločným cieľom vytvoriť sieť ciest a tunelov, po ktorých bezpečne a bez zdržaní dorazíme do cieľa. Spoločnosť DELTECH, a. s., je ako dodávateľ elektrotechnológií zapojená do …
Od začiatku výstavby tunela Žilina musela spoločnosť Metrostav v úlohe zhotoviteľa riešiť nepriaznivé okolnosti v podobe extrémne náročných inžinierskogeologických podmienok. Práce, ktoré si vyžadovali technologickú disciplínu, realizovala vlastnými kapacitami aj technickým zázemím.
Od začiatku výstavby tunela Žilina musela spoločnosť Metrostav v úlohe zhotoviteľa riešiť nepriaznivé okolnosti v podobe extrémne náročných inžinierskogeologických podmienok. Práce náročné na technologickú disciplínu realizovala spoločnosť vlastnými kapacitami a technickým zázemím.
Práce na výstavbe diaľničného úseku D1 Prešov, západ -– Prešov, juh napredujú podľa plánu. Spoločnosť Metrostav plánuje dokončiť väčšinu stavebných prác do konca roka.
Vláda na svojom rokovaní schválila pre rezort dopravy zásadný dokument – Zoznam investičných priorít. Na jeho základe sa bude riadiť príprava, výstavba aj údržba cestnej infraštruktúry nasledujúce desaťročie. Cieľom je, aby cestné projekty robili na …
Tunel pod vrchom Stavná bude dvojkoľajný a jeho celková dĺžka bude 1 861 metrov.
Nastavenia vášho súkromia
Na zabezpečenie plnej funkčnosti nášho webu, meranie návštevnosti, prehrávanie videa, zobrazovanie máp a reklám používame súbory cookies:
Funkčné Vždy aktívny
Tieto súbory cookie zaisťujú, že určité časti webových stránok fungujú správne a že vaše používateľské preferencie zostanú známe. Využívamie ich tiež na základné meranie návštevnosti a výkonnosti nášho obsahu, bez sledovania na iných stránkach. Tieto súbory cookie môžeme umiestňovať bez vášho súhlasu.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistické
0Štatistické súbory cookie používame na optimalizáciu zážitku z webových stránok pre našich používateľov. Vďaka týmto štatistickým súborom cookie získavame prehľad o používaní našich webových stránok. Žiadame vás o povolenie umiestňovať anonymné štatistické súbory cookie.
Marketingové
Marketingové/sledovacie súbory cookie sú súbory cookie alebo akákoľvek iná forma miestneho úložiska, ktoré sa používajú na vytváranie profilov používateľov na zobrazenie reklamy alebo na sledovanie používateľa na tomto webe alebo na niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely. Pretože sú tieto súbory cookie označené ako sledovacie súbory cookie, žiadame vás o povolenie ich umiestnenia.