Dizajn obchodných prevádzok dnes presahuje rámec funkčnosti a stáva sa dôležitým nástrojom budovania značky, jej identity a zákazníckeho zážitku. Kvalitný priestor dokáže podporiť vnímanie produktov, vytvoriť emóciu a zanechať dojem, ktorý pretrváva dlho po odchode zákazníka. Jedným z príkladov takéhoto prístupu je nový butik NEHERA v bratislavskej Eurovei, kde architektúra slúži ako tiché a premyslené pozadie pre nadčasovú módu.
KILO/HONČ
Staršie vidiecke domy majú svoje osobité čaro, no ich dispozície často nevyhovujú modernému bývaniu. Úzke chodby a oddelené miestnosti limitujú prepojenie s exteriérom a zmysel pre otvorený priestor. Dnešné rekonštrukcie do nich preto zvyknú prinášať svetlo, vzdušnosť a nové prepojenia medzi domom a záhradou. Taký je aj projekt rodinného domu v Plaveckom Štvrtku od ateliéru KILO/HONČ, ktorý citlivo otáča dom do záhrady a tvorí nové, inšpiratívne bývanie.
Video