Aupark v bratislavskej Petržalke na začiatku milénia spoluotváral dvere na trhu s novým konceptom nákupných centier na Slovensku. Svoje osobité postavenie potvrdzuje i v súčasnosti. Presne pred rokom vyrástla na novej prístavbe Auparku najväčšia zelená fasáda v strednej Európe, ktorá zvýšila povedomie o zelenej architektúre a rozvinula diskusiu o ekologickejšom prístupe k výstavbe. Ako funguje po dvanástich mesiacoch svojej existencie?

Ľudovít Petránsky -

Aupark definitívne otvára brány novej prístavby. Nákupné centrum tak ohlasuje už štvrtú etapu svojho rozšírenia. Nový priestor s veľkosťou 10 000 štvorcových metrov prináša nové obchody, ale najmä udržateľné riešenia a jednu z najväčších zelených fasád na Slovensku i v Česku. Okrem superlatívov je tu však aj jedna nezodpovedaná otázka.

Andrej Sárközi -