Sledovanie hovorov v Google reklamách prichádza na Slovensko
Viac ako 70% ľudí ktorí vlastnia smartfón a používajú ho na vyhľadávanie, považuje pri online nákupe možnosť zavolať obchodníkovi za extrémne dôležitú. Koľko je však takýchto hovorov v skutočnosti? Pomôže to zistiť špeciálne telefónne číslo od Google.
Od minulého týždňa môžu aj slovenské firmy sledovať, koľko zákazníkov im telefonuje vďaka platenej reklame vo vyhľadávači. Je to možné vďaka špeciálnemu číslu, ktoré sa pri ich inzeráte môže zobrazovať. Pri vytočení tohto čísla sa zaregistruje prichádzajúci hovor, ktorý je následne presmerovaný na skutočné číslo do vašej firmy. K dispozícií je veľké množstvo čísel, nemalo by sa teda stať, že sa čísla minú alebo že sa dovoláte niekomu inému.
„Veľa firiem sa pri marketingu zameriava iba na jediný cieľ tzv. konverziu, ktorou môže byť napríklad nákup produktu v e-shope. Neuvedomujú si však, že rovnako dôležité pre získanie nákupu sú aj všetky akcie, ktoré nákupu predchádzajú. Môžu nimi byť napríklad telefonické hovory, e-mailová komunikácia, či zobrazenie mapy obchodných prevádzok. Sledovanie hovorov, ktoré je od minulého týždňa dostupné v rámci AdWords aj na Slovensku výrazne pomáha inzerentom uvedomiť si skutočnú hodnotu ich online marketingových aktivít, “ vysvetľuje Juraj Frank, certifikovaný školiteľ nástrojov Google pre Slovensko.
Technologickí giganti robia vo svojich marketingových nástrojoch stovky zmien ročne a ich lokálni konkurenti sa nechcú nechať zahanbiť. Rýchlosť technologického pokroku v online marketingu narastá a preto je čoraz ťažšie udržať krok s dobou. Uvedomujú si to digitálne agentúry, ako aj médiá a klienti. Ako sa s rýchlym pokrokom popasovať? „Investujte do vzdelávania, k dispozícii je množstvo online kurzov a odborných konferencií. “ – radí Martin Volek, CEO digitálnej agentúry Volis International.
Novinkám a posledným trendom v online marketingu sa budeme venovať na 4-dňovom vzdelávacom seminári Trend Online Academy už od 6. októbra 2015. Prihláste sa teraz!
ZDROJ: [1] www.thinkwithgoogle.com/research-studies/click-to-call.html