image 64108 25 v1
Galéria(6)

Profesionálom pozerali na prsty

Partneri sekcie:

Spoločnosť Hansgrohe je lídrom v oblasti technologických inovácií a dizajnových riešení priestorov dennej hygieny. Dvaja víťazi 2. ročníka medzinárodnej študentskej súťaže Axor H2O story mali jedinečnú možnosť sa o tom presvedčiť na vlastnej koži. Na týždennej stáži v nemeckom centre vývoja a výroby značky Axor získali cenné skúsenosti pre ďalší profesionálny rast.

IMG 4148
IMG 4151
IMG 4179
IMG 4213
IMG 4231

Inšpirujúce rozhovory s odborníkmi, dizajnérske umenie v praxi, veľké plus pre naštartovanie kariéry, krásne prostredie v oblasti Čierneho lesa. Týmito slovami hodnotia študenti Matyáš Kočnar a Matej Varga svoju výhru v 2. ročníku súťaže Axor H2O story.


Výhra v podobe odbornej stáže priamo vo výrobe značky Axor pootvorila jej účastníkom dvere do prvej ligy dizajnu a technologických inovácií v oblasti priestorov pre dennú hygienu. Súťaž ako celok spolu s výhrou v podobe týždennej stáže v nemeckom centre Axor, znamenajú pre mňa cenné skúsenosti do života. Zážitky zo stáže môžu byť pre študenta kľúčové pri rozhodovaní, ktorým smerom sa vybrať po škole a výrazne pomôcť pri ďalšom raste v kariére,“ hodnotí prínos súťaže Matyáš Kočnar, víťaz hlasovania odbornej poroty Axor H2O story. Ako víťaz vybraný odbornou porotou, získal tiež vzácnu príležitosť predstaviť svoj projekt Kampa na prestížnej výstave Designblok 2013 v Prahe.

Keď skúsenosti sú viac ako peniaze
Účastníci stáže navštívili rôzne oddelenia centra vývoja a výroby značky Axor – od oddelenia konštrukcie, cez laboratórium vodného prúdu až po oddelenie marketingu a manažmentu značky. Dostali dokonca príležitosť vidieť a vyjadriť sa k novému produktu, vlajkovej lodi značky Axor, ktorý bude čoskoro oficiálne predstavený verejnosti. „Veľký dojem na mňa urobilo nielen prostredie, kde sa výroba Axor nachádza, ale najmä precíznosť a dôraz na kvalitu značky Axor, rovnako ako skvelí ľudia, ktorých som tu stretol. Z finančnej výhry by som nemal toľko profesijných skúseností a zážitkov,“ uzatvára dojmy zo stáže Matej Varga z Nitry, víťaz internetového hlasovania.

Výhra v podobe týždennej stáže v nemeckom centre vývoja a výroby značky Axor čaká aj na víťazov 3. ročníka súťaže Axor H2O story. Študenti vysokých škôl sa môžu registrovať a elektronicky odovzdať svoj súťažný návrh do 31. mája 2014 na www.h2ostory.sk.

ZDROJ: PR článok spoločnosti Hansgrohe CS s.r.o.