Nová rakúska značka na slovenskom trhu
Galéria(2)

Nová rakúska značka na slovenskom trhu

Partneri sekcie:

Spoločnosť SHT Haustechnik AG je rakúsky veľkoobchod so sanitou, vykurovacou a inštalačnou technikou, ktorý patrí medzi lídrov v tejto oblasti. Veľkoobchod s obratom 251 mil. eur má viac ako 3 500 zákazníkov a vyše 400 000 sortimentových položiek. V roku 2009 vznikla spoločnosť SHT Slovakia, s. r. o., ktorá je dcérskou spoločnosťou SHT Haustechnik AG. Na slovenský trh prichádza tento člen skupiny SHT Gruppe najmä so sanitárnym vybavením.

Myšlienka uviesť na trh vlastnú značku vznikla v roku 1997, keď bol veľký dopyt po nových a cenovo výhodných produktoch. Spoločnosť SHT Haustechnik preto oslovila renomovaných európskych výrobcov – časť ich produktov nesie názov Prisma – a tento sortiment sa odvtedy neustále rozširuje.

Filozofia nových a cenovo prístupných produktov sprevádzala aj príchod SHT Slovakia, s. r. o., na Slovensko. Aj keď sa jej vstup na slovenský trh spája s neľahkým obdobím krízy, spoločnosť je presvedčená, že dokáže ponúknuť nadštandardnú kvalitu za priaznivé ceny. Predstavuje produkty svojej značky Prisma rozšírené o vhodné výrobky ostatných výrobcov, ktoré túto ponuku dopĺňajú. Na tento účel vytvorila výber produktov v katalógu s názvom Uvádzací program, ktorý je k dispozícii všetkým partnerom. Zákazníkom, samozrejme, poskytuje kompletný sortiment výrobkov SHT Haustechnik so všetkými 400 000 položkami. Zo širokého sortimentu je denne k dispozícii vyše 40 000 výrobkov.

Preprava tovaru k zákazníkovi, respektíve priamo na stavbu sa zabezpečuje pomocou vlastného vozového parku. Zákazník sa môže spoľahnúť aj na silnú servisnú sieť a dobrú logistiku. Partnerom ponúkajú moderné IT riešenia odvetvovú platformu my-SHT.

Zdroj: SHT Slovakia