image 71977 25 v1

RAVAK a 10° na veľtrhu ISH

Elegantne umiernená, decentná a napriek tomu výrazná. To sú charakteristiky spájajúce prezentáciu značky RAVAK na veľtrhu ISH vo Frankfurte nad Mohanom (10. – 14. 3. 2015) s hlavnými rysmi nového kúpeľňového konceptu 10°, na ktorý kládla tento rok inštalácia najväčší dôraz.

Po maximálne vydarenej predchádzajúcej prezentácii sa vytvorenia stánku RAVAK znovu ujal hlavný dizajnér značky RAVAK Kryštof Nosál. Na ploche 250 m2 uplatnil svieže riešenie založené na tvare kociek, ktoré sa zameralo predovšetkým na predstavenie kúpeľňových konceptov na čele so sériou  10°. „Vzhľadom na to, že pozorne sledujeme trendy v produktovom dizajne, nechceli sme zostať pozadu ani v prezentácii našich výrobkov. Preto sme pri príprave stánku angažovali nášho osvedčeného dizajnéra a zvolili sme aj modernú technológiu LED panelov, ktoré nám umožnili priblížiť zákazníkom atraktívnym spôsobom hlavné benefity prezentovaných výrobkov,“ hovorí Jan Hudák, riaditeľ marketingu.

Inštalácia sa v tomto ročníku niesla vo svižnej a luxusnej čiernobielej kombinácii doplnenej červenou farbou loga RAVAK. Medzi hlavné prezentované výrobky boli vybrané okrem konceptu 10° napríklad aj vaňa Freedom R alebo výrazný dizajnový koncept BathGallery.  Pri koncepte 10° ide už o niekoľkú úspešnú prezentáciu v poradí. Prvýkrát bol vystavený v Prahe na októbrovom Designbloku, kde si ho tiež všimla porota medzinárodnej súťaže Elle Decoration Design Award, následne mu udelila cenu v českom národnom kole a nominovala ho v kategórii Kúpeľne do medzinárodného finále. Koncept sa vo februári prezentoval aj v prestížnej súťaži produktového dizajnu Red Dot, ktorej výsledky budú oznámené na konci marca.

ISH je najvýznamnejší svetový veľtrh zariadení kúpeľní, energií, obnoviteľných zdrojov a klimatizácie. Jedným z hlavných mott ročníka 2015 bolo: „Design and Function in Harmony“, ktoré skvelo korešponduje s hlavnými cieľmi pôsobenia značky RAVAK. Spoločnosť RAVAK sa súťaže zúčastnila už po šiestykrát. Ako najväčší výrobca kúpeľňových zariadení v strednej a východnej Európe reprezentuje svoju krajinu už od roku 2003. Aj vďaka tomu vyváža svoje výrobky do viac ako 50 krajín sveta.