asb.sk - Odborný portál pre profesionálov v oblasti stavebníctva

Niet nad dobré susedské vzťahy

18.11.2016

YIT Slovakia sa opiera o viac ako storočnú tradíciu najväčšej stavebnej a developerskej spoločnosti vo Fínsku. Ambíciou YIT je byť vždy o krok vpred a udržiavať si vysoký štandard starostlivosti o zákazníkov, partnerov i zamestnancov. Chce byť developerom, ktorý prináša na trh inovatívne myšlienky a postupy. Jedným z nich je jedinečná online služba YIT PLUS.

„Ide o unikátny komunikačný kanál, ktorý našim zákazníkom, vlastníkom bytov v našich projektoch poskytuje nielen možnosť komunikovať medzi sebou, ale aj s nami ako developerom a správcom bytového domu,“ hovorí Silvia Ferencová, manažérka marketingu a oddelenia starostlivosti o zákazníkov. Nápad vytvoriť takúto službu prišiel už pred dvoma rokmi. „Našim cieľom bolo ponúknuť zákazníkovi benefit, ktorý ponúkne niečo viac, ako predaj bytu. Chceli sme spojiť susedov do priateľskej komunity, ktorá živo diskutuje nielen o každodenných záležitostiach súvisiacich s ich novým bývaním,“ dodáva Ferencová.

YIT PLUS predstavuje okrem priestoru na diskusiu so susedmi či správcom, aj úložisko dokumentov. Vlastník bytu tu nájde všetku potrebnú dokumentáciu k svojmu bytu, od kúpnych zmlúv až po pôdorysy. „Už žiadne stratené dokumenty, všetky dôležité „papiere“ sú pre majiteľa dostupné na jednom mieste, kedykoľvek ich potrebuje,“ vysvetľuje Ferencová. YIT sa stará o plynulý chod online služby a poskytuje zákazníkom informácie už od podpisu zmluvy. Súčasťou YIT PLUS sú informácie o priebehu výstavby projektu, ako aj po nej. „Budúcim majiteľom sprostredkujeme informácie o postupe výstavby, fotografie zo stavby ich nového bývania a všetky náležitosti, ktoré potrebujú pred sťahovaním a počas neho,“ dopĺňa manažérka marketingu a starostlivosti o zákazníkov YIT Slovakia.

Dôležitou súčasťou online služby je partnerská sekcia. Používatelia online služby YIT PLUS tu nájdu ponuku vybraných partnerských spoločností, ktoré pre nich pripravujú špeciálne benefity. „Na základe spätnej väzby od zákazníkov zaraďujeme do portfólia spoločnosti, ktoré vedia dotvoriť nové bývanie podľa predstáv budúcich vlastníkov – či už ide o sťahovanie, poistenie nehnuteľnosti alebo zariadenie bytu.“

V súčasnosti je táto online služba dostupná zákazníkom 14 bytových domov od YIT Slovakia, čo predstavuje viac ako 1 000 bytov. Podľa YIT Slovakia, jej zákazníci využívajú online službu na pravidelnej báze, diskutujú a vytvárajú živú susedskú komunitu. „Veľmi nás teší záujem vlastníkov bytov o tento druh komunikácie. Obyvatelia našich bytov využívajú YIT PLUS naplno a rýchlo tak vytvorili pevný základ dobrých susedských vzťahov,“ uzatvára Ferencová.
www.yit.sk


ZDROJ: PR článok spoločnosti YIT Reding a.s.

Komentáre

Prepíšte text z obrázku do poľa. Ak nedokážete text rozoznať, kliknite na obrázok.

Ďalšie z JAGA GROUP